모바일 메뉴 닫기
 

BOARDS

제목
[Admission] 2025학년도 1학기 신입학 일반전형 서류심사 합격자 발표/Spring 2025 General Admission Documents Evaluation Result Announcement
작성일
2024.11.22
작성자
국제학대학원
게시글 내용

2025학년도 1학기 신입학 일반전형 서류심사 결과 발표


- 서류심사 합격자 확인하기

성함, 수험번호, 생년월일 6자리를 입력하여 확인하여 주시기 바랍니다.

(신청 시 성함 및 수험번호를 확인하고자 하시면, 이곳에서 확인하실 수 있습니다)


A. 인터뷰에 참여하실지 여부를 본 구글설문 양식 통해 알려주시기 바랍니다. 만약 Google 서비스를 이용할 수 없다면, gsis@yonsei.ac.kr로 이메일을 보내주시기 바랍니다.


B. 만약 서류 심사에서 통과하지 못하셨다면, 여기서 계좌 정보를 작성해 주시기 바랍니다. 일부 지원비가 환불될 예정입니다.

(해외 송금으로 인해 이체 수수료가 발생할 수 있음을 참고해 주시기 바랍니다.)


C. 서류심사 합격자분들에 한하여, 면접과 관련된 자세한 사항은 차주 수요일(11월 27일) 이메일을 통해 안내해드릴 예정입니다.



- 면접 관련 정보 

A. 일시: 2024년 11월 30일(토) 한국시간 오전 9시 ~ 오후 3시


B. 개별적인 면접 시간 및 세부사항 안내: 11월27일 이메일을 통해 세부사항을 전달 예정(면접시간은 변경될 수 없습니다)


C. 인터뷰 관련 정보는 이메일로 발송되므로, 이메일을 정기적으로 확인해 주시기 바랍니다. 연락처가 변경되었을 경우, 사전에 사무실에 알려주시기 바랍니다.


D. 면접 당일 교내 행사가 있을 예정이여서 주차공간이 제한적일 수 있습니다. 대중교통 이용을 권장드립니다.


문의: 02-2123-3293, gsis@yonsei.ac.kr




Spring 2025 General Admission Documents Evaluation Result Announcement


- Click Here to check the result

Please fill out your name, application number, and birthday in YYMMDD format

(If you cannot find your information on the result announcement system, please check which name you have filled in, you can check the name and application number HERE)


A. Please tell us whether you will participate in the interview through HERE. If you cannot access the Google service, then please send the email to gsis@yonsei.ac.kr


B. If you didn't pass the document evaluation, please fill out your account information HERE. A part of the application fees will be refunded.

(Please keep in mind that there will be transferring fees due to the overseas remittance)


C. For those who pass the document evaluation, detailed information regarding the interview will be provided via email next Wednesday, November 27th.


- Interview Information 

A. Date: November 30th(Sat.), 2024, 09:00 ~ 15:00 KST 


B. Individual interview times and details: Notifications will be emailed on the afternoon of November 27, 2024 (Interview times cannot be changed.)


C. Interview-related information will be sent via email, so please check your email regularly. If your contact information has changed, please inform the office in advance.


D. We recommend using public transportation because there will be an event at the university, so parking space will be very limited on the day of the inverview.


Contact us: 02-2123-3293, gsis@yonsei.ac.kr